minecraft

サンドボックス型のものづくりゲームの次期版「Minecraft 1.8.1 Pre-Release2」がリリースされました。

        ↓一日一回クリックしてくれると嬉しいです。

Update: We have released 1.8.1-pre2 to fix a few more issues:

  • [Bug MC-69562] – Can't play LAN whilst offline
  • [Bug MC-73025] – Falling blocks do not animate
  • [Bug MC-73026] – Unable to hit the ender dragon

We’ve been keeping a close eye on the 1.8 release and have put together a small update that should fix a lot of issues that people have reported to us. This update is compatible with 1.8 servers, but even though it’s not strictly required to update to 1.8.1 we’d strongly recommend that you do for all the performance and stability gains it gives you.



アップデート:私たちは、さらにいくつかの問題を修正する1.8.1-PRE2をリリースしました

    [バグMC-69562] - オフラインながらLANを再生することはできません
    [バグMC-73025]は - 落ちてくるブロックアニメーション化しないでください
    [バグMC-73026] - エンダードラゴンヒットすることができません

私たちは、1.8のリリースを注視してきたし、人と人が私たちに報告した問題の多くを修正する必要があり、小さなアップデートを入れているこのアップデートは、1.8サーバーと互換性がありますが、それは厳密に1.8.1にアップデートする必要はありませんにもかかわらず、私たちは強く、すべてのパフォーマンスのために行うことをお勧めしたいと安定性は、それがあなたを与える獲得
★ダウンロード
Minecraft 1.8.1 Pre-release



このエントリーをはてなブックマークに追加