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PSPでNintendo64のゲームが遊べる「Daedalus Git r1771」がリリースされました。
        ↓一日一回クリックしてくれると嬉しいです。
★更新内容
- We should warn if trying to run the BatchTest when it's not compiled in
- Replace IO::Path::PathBuf with IO::Filename
- Add a FIXME in Dump_GetSaveDirectory - we check that a string is empty twice here, and it looks odd. I think there used to be some code here to show a file selector or something.
- Move System.{h,cpp} to System/
- Move ConfigOptions.{h,cpp} to Config/ and tidy header include order.
- Reference headers relative to Source/
- Consistent #endif comments
- Make header guards consistently use FULL_PATH_TO_FILE_H_, with script
- Drop the _MSC_VER check around #pragme once - all the compilers we use understand #pragma once (or happily ignore it)
- Fix PSP Makefile VERSION now we're using git. Not sure how to fix this for Windows just yet.
- Merge pull request #1 from salvy/master
Fixes for W32/OSX
- Fixed crash in 1080 with accurate tmem, also added bound checking in load block to be safe.
[!] Updated glfw to latest version 2.7.8
[!] Pull webly header from third party dir (I'll start pulling out all the headers from third party dir to make compiling PC build easier)
[+] Added german translation by Vedat
[-] Removed deprecated files from PC Data
[~] Disabled full screen toggle for PC (GLFW doesn't handle fullscreen toggle very well yet)
[!} n64.psh had inconsistent end lines


DLはこちら→クリック(^^)/

★導入方法
①ファイルをDLし解凍します。

②解凍した後、出てきた「DaedalusX64」フォルダを「ms0(ef0):/PSP/GAME/」に入れます。

③Nintend64のROM(.z64)をzip形式に圧縮します。

④先ほど圧縮したROMを「ms0:/PSP/GAME/DaedalusX64/Roms/」フォルダに入れます。

★ファイル配置図
ms0(ef0):/
 L PSP
  L GAME
    L DaedalusX64
      L Roms
      L (Nintend64 ROM).z64

★使用方法
①XMBから起動します。

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②Lボタンで Global Settings に切り替えます。

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③表示サイズなどの設定を行います。

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④起動したいROMを選択します。
×ボタンでROMごとの設定画面に移ります。

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⑤ROM毎の設定が行えます。

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Start Emulation のところを選択して、×ボタンを押します。
少々ローディングが長いと思いますが、気長に待ちますw

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PSPでニンテンドウ64のゲームが遊べちゃいます!!
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