minecraft

サンドボックス型のものづくりゲームの次期版「MinecraftSnapshot 13w01a」がリリースされました。

        ↓一日一回クリックしてくれると嬉しいです。
★更新内容
Redstones circuits are more consistent and pistons should be more stable
Added the Redstone Comparator block (this replaces the Capacitor we talked about at Minecon)
Added the Daylight Detector block
Added a Hopper block (still work in progress)
Added a chest that activates redstone
Added weighted pressure plates that detect item stacks
Added Block of Redstone block (works as a pushable redstone torch)
Added a new ore to the Nether
Added a Nether Brick item for crafting Nether Brick blocks
A whole bunch of other stuff… Try for instance double-clicking items, or drag-placing them, in the inventory

Redstones回路は、より一貫性があり、ピストンがより安定していなければならない
レッドストーンコンパレータブロック(これは我々がMinecon語らコンデンサを置き換える)を追加しました
夏時間検出器ブロックを追加しました
ホッパーブロック(まだ進行中の作業)を追加しました
レッドストーンをアクティブにを追加しました
アイテムのスタックを検出する追加された加重圧力プレート
レッドストーンブロックの追加されたブロック(プッシュ可能レッドストーントーチとして動作します)
ネザーに新しい鉱石を追加しました
ネザーブリックブロックを作り上げるためにネザーレンガ項目を追加しました
他のものの全体の束...インスタンスをダブルクリック項目にしてみるか、インベントリには、アイコンをドラッグし配置

★ダウンロード
Minecraft Snapshot 13w01a

HopperってもしかしてBuildCraftの漏斗と同じものかな?
今回の更新は、RedStone回路関係のものが多いですね。



このエントリーをはてなブックマークに追加